11 mar 2012

III Abiertu de Liriu d'El Llano


Escomienza la Temporada 2012

Dempués del parón de los caberos meses del añu 2011, onde la xente'l liriu solo s'aconceyó pa la Copa Cantábrica escontra Galicia, volvemos a ponemos en marcha con enerxíes anovaes. Fueron abondes les piticiones de volver a xugar y paecía que naide se decidía a ponese a la xera d'organizar un eventu y entamar l'actividá d'esta nueva temporada.

Y ye que les últimes xornaes del Campionatu del añu pasáu, con una baxa participación, y un balance mui negativu en cuantes a les capacidaes organizatives del
CNL (fracasu del sistema de fiches, desaniciu del llabor Pro-FALA...), fizo que les prioridaes de los participantes camudaren a otros intereses, abandonándose l'enfotu organizador d'otros años. Incluso esti blogue cayó nel desusu.

Toes estes torgues han ser falaes, puestes en común pa valorar los diferentes puntos de vista y evaluaes pa presentar propuestes que camuden la dinámica negativa que ta viviendo'l xuegu. Si los oxetivos d'otros años yeren algamar un mayor númberu d'eventos y de participantes que sofitaren el llabor de recuperación del xuegu'l liriu, los d'esta temporada han ser de reiniciu y de cambeu organizativu y normativu pa faer más afayaiza la práutica del xuegu a la xente que yá ta averada al mesmu. Ye'l momentu de saber si el
CNL ye un proyeutu viable o non, d'atalantar con qué sofitos cuenta y, sobre too, si los propios miembros lu entienden como daqué necesario.


III Abiertu de Liriu d'El Llano

Neses alcontramos al club Espor d'Asturies y, poro, va organizar el primer eventu del añu.

El viniente
domingu 18 de marzu, dende les 12 hores, la pista del Colexu Públicu d'El Llano de Xixón va ser l'escenariu del III Abiertu de Liriu d'El Llano.

Cuadru d'honor del II Abiertu de Liriu d'El Llano/N'alcordanza (añu 2012)

Propónense tres actividaes: dos concursos téunicos, d'encastráu y distancia, y l'abiertu.

Y convidase tamién a los participantes a aldericar nun conceyu constituyente de la
Temporada 2012 (como otros años se ficiera n'Illas) sobre posibles reformes organizatives y normatives. Espor d'Asturies va proponer una serie de midíes enfotaes en solucionar les torgues que provocaron el parón del añu pasáu.


¡Pa xugar y p'aldericar, tais toos convidaos!

¡Escomenzamos otra vuelta!


0 comentarios:

Publicar un comentario