19 jul 2011

Última xornada


Esti ye'l cartel pa la última xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu 2011. Asturliriu convídamos a xugar la partida y el II Abiertu de Liriu de Piedrasblancas el domingu 31 de xunetu, a partir de les 11 de la mañana (l'abiertu sedrá acabante la partida).
Y llega la cabera partida cola emoción por tolo alto, tanto'l Campionatu por decidir y mui apretáu por enriba. A la tiesta alcuéntrase
Quirinal Liriu Sport, con solo un puntu por enriba de los actuales campiones, Espor d'Asturies, y col balance de puntos de carrera perdíos. Poro, l'oxetivu de dambos equipos va ser quedar por enriba del otru p'algamar el títulu, anque la ventaxa, ye nidio, tiénla Quirinal. Camaretá y Asturliriu Homes, anque daqué más alloñaos (a cinco puntos del equipu avilesín) índa tienen posibilidaes matemátiques, anque seyan remotes. Pa evitar la última plaza llucharán Sidrones y Asturliriu Muyeres, que s'alcuentren nun pañuelu de trés puntos de distancia.
Como pue vese, tolos equipos tienen les machorres n'alto y llistes pa ufiertar el meyor liriu de los que puean ser quienes a xugar.
Esperámosvos a toos en Piedrasblancas.

Domingu 31 de xunetu
6ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu
Inscripción na partida a partir de les 11:00
Escomienzu a les 11:15
II Abiertu de Liriu de Piedrasblancas
(Válidu pal II Campionatu d'Asturies de Liriu Individual)
Acabante la partida oficial (13:30)
Pista del Polideportivu de Piedrasblancas
Castrillón

0 comentarios:

Publicar un comentario