10 jun 2011

El Llano, n'alcordanza


Yá ta equí la cuarta xornada del III Campionatu d'Asturies de Liriu, a disputase nel Colexu Públicu d'El LLano de Xixón, va tar organizada pol equipu d'Espor d'Asturies, cola collaboración de l'Asociación de Vecinos "El Fumeru", repitiendo'l sitiu d'aniciu de la temporada pasada. La partida por equipos escomenzará a les 11:15, una vez que se cierren les inscripciones de los equipos.

La partida preséntase mui abierta, dempués de los caberos resultaos que punxeron a la
Camaretá enriba la clasificación, con Asturliriu Homes y Quirinal a curtia distancia, con Asturliriu Muyeres y Sidrones a la gueta de subir puestos y con Espor d'Asturies enrabietáu p'ameyorar la imaxen de l'anterior xornada, onde ganó pero nun puntuó, y col punxu que da xugar en casa. Ta too mui apretao, cuando acaba de cruciase l'Ecuador de la competencia.

Acabante la partida por equipos (supónse que sobre la una menos cuarto), escomenzará el
II Abiertu de liriu d'El Llano/N'alcordanza -valederu pal Campionatu d'Asturies de Liriu Individual, qu'esti añu la organización dedica a la memoria d'Igor Medio y de Carlos Redondo, músicos del míticu grupu de folk asturianu Felpeyu, que finaron fadrá esti mes cinco años nun accidente de tráficu que conmocionó la vida cultural asturiana, pola vitalidá y el compromisu de dambos. Espor d'Asturies quier apurrir el so granín con esti fechu mínimu pa que nun caiga nel escaezu nin la obra nin la vida d'eses dos persones que nos ficieron un pocoñín meyores la de nos.



Ígor ya Carlos, n'alcordanza d'ellos va l'abiertu d'esta xornada. Embaxo, "Los fayeos de mayo".








Domingu 19 de xunu
4ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu
Inscripción na partida a partir de les 11:00
Escomienzu a les 11:15
II Abiertu d'El Llano/N'alcordanza
(Válidu pal II Campionatu d'Asturies de Liriu Individual)
Acabante la partida oficial (12:45)
Colexu Públicu "El Llano"
Xixón


0 comentarios:

Publicar un comentario