14 mar 2011

1ª Xornada del Campionatu 2011


La primera xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu 2011 yá tien fecha definitiva: va ser el domingu 27 de marzu, nes escueles de La Caizuela, n'Illas, a partir de les 11:15 de la mañana.
La primer fecha apurrida por Quirinal Lirio Sport pa la cellebración de la partida y l'abiertu tuvo camudase porque'l sitiu ellexíu taba acutáu pol Conceyu d'Illas pa otres actividaes culturales, anque ufiertó la so collaboración en tolo necesario pa la realización d'esta xornada y de futuros eventos.
La partida, primera a disputase col nuevu sistema de puntuación, estrenará la inscripción mediante les fiches que rexistren los xugadores de los equipos del Conceyu Nacional de Liriu, polo que s'abre la fueya de partida quince minutos enantes del escomienzu, como se decidió nel conceyu d'Avilés.
Acabante la tirada oficial, daráse pasu al II Abiertu de La Caizuela - Quesu La Peral, de llibre inscripción pa tou aquel que quiera competir.
Al final, los equipos CNL aconceyaránse pa revisar la puesta en marcha de les incorporaciones reglamentaries y pa zarrar, de forma definitiva, el calendariu de la competición.
Mui ilusionaos cola nueva temporada y los cambios del sistema, dende'l CNL invitámos-vos a toos a acompañanos n'Illas.

Domingu 27 de marzu
1ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu
Inscripción na partida a partir de les 11:15
Escomienzu a les 11:30
II Abiertu La Caizuela - Quesu La Peral
(Válidu pal II Campionatu d'Asturies de Liriu Individual)
Acabante la partida oficial (13:30)
Escueles de La Caizuela
Illas

0 comentarios:

Publicar un comentario