8 feb 2011

Lirios na rede

Dende'l primer momentu, el Conceyu Nacional de Liriu tuvo n'internet un perfectu aliáu pal so llabor de caltenimientu y recuperación del nuestru xuegu, porque les múltiples característiques y ferramientes que presenta la rede faen muncho más afayaíza la xera del espardimientu de los proyeutos, los eventos y les noticies qu'esti movimientu bien xenerando.

Esta selmana pasada, el liriu encastró de nueves na rede gracies a una anicitiva propia y a otra que nos toca de ceo y de la que ya falamos equí: el premiu al Meyor Blogue n'Asturianu del añu 2010. Vamos por partes.

Dempués de faer los perfiles en Youtube y en Facebook, creyáronse varies entraes na Uiquipedia, enciclopedia llibre y virtual n'idioma asturianu, pa collaborar con esti trabayu fonderu tan importante p'asitiar la nuestra llingua nel mapa. Pero amás, va valir p'apurrir a daquelles persones que s'interesen de nueves pol xuegu información fiable y procedente de nos. Liriu, Conceyu Nacional de Liriu, Copa Cantábrica y Campionatu d'Asturies de Liriu foron dalgunes de les entraes subides, amás d'información relativa a caún de los cinco equipos que componen el CNL. Amás. llibertáronse de los drechos de dalgunes semeyes propies del Conceyu, pa daquien-y pruya usales. Anque tovía nun ta'l trabayu fináu (nin finará como'l liriu siga esnalando), el siguiente pasu va ser tornar estes entrades al español y al inglés, pa introducir el liriu nes más xeneralistes es.wikipedia y en.wikipedia.


Pero si la noticia cabera ye importante, mucho más prestosa ye la siguiente: esti blogue del Conceyu Nacional de Liriu algamó'l premiu al Meyor Blogue n'Asturianu del 2010 según los llectores, col 20% de los votos. La movilización de la xente del liriu dio los sos frutos y más de cien persones decidieron entrar na páxina de les votaciones pa faer clic nel botón del CNL. Esti sábadu 12 de febreru a les 5 de la tarde, na Casa de Cultura de La Pola Siero, va cellebrase el III Sidra&Blogues, eventu col que se cellebra la nueva edición del concursu y se toma pulsu a l'actualidá de la rede n'asturianu. Acabante l'actu, y como nun podía ser d'otra mena, la xente allugarase al chigre polesu Abre César pa facer una espicha.

Dende'l CNL queremos agradecer a la organización del premiu l'interés del so proyectu, que da lluz al llabor de munches persones que faen del asturianu llingua d'usu cotidianu en toles estayes de la vida, y la oportunidá de participar a la so vera. Taremos presentes en La Pola pal III Sidra&Blogues. Llámanos enforma pol nuestru compromisu pa cola llingua y pol presto de recibir un premiu bien guapu ya interesante.


0 comentarios:

Publicar un comentario