17 mar 2010

1ª Xornada del Campionatu


Equí tenemos el cartel de la primer xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu 2010.

El CNL allugaráse esta ocasión al barriu de El LLano de Xixón, onde'l Colexu Públicu "El LLano" y l'Asociación de Vecinos "El Fumeru"-y ceden les instalaciones al club Espor d'Asturies, organizador del eventu.

Los cinco equipos CNL tán yá afilando los lirios naguando por facelos esnalar pel cielu xixonés y algamar los 6 primeros puntos de la competición, qu'escomenzará a les 11 en puntu de la mañana cola primera carrera.

Siguiendo'l sistema del añu pasáu de xuntar la xornada'l Campionatu con un tornéu de llibre accesu pa tol mundu que s'avere -como foi aprobao nel aconceyamientu d'Avilés-, Espor[a] organiza el I Abiertu de Liriu d'El LLano, qu'escomenzará xusto dempués de la partida. Per primer vez, un abiertu preséntase como valederu pal I Campionau d'Asturies de Liriu Individual, a la espera de que se cumplan los requisitos d'homologación CNL.

Pónse en marcha, asina, el tan esperáu segundu campionatu d'Asturies d'esti xuegu convertíu yá, ensin marcha atrás posible, en espor de plenu drechu, con una estructutra muerganizativa, normativa, d'equipos y, sobre too, de persones bien bayurosa qu'habrá rematar a la fin de la temporada colos primeros pasos de la federación.

Pero, hasta entós, quédamos muncho por xugar y disfrutar del liriu.


Domingu 28 de marzu
1ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu
A partir de les 11 de la mañana.
I Abiertu d'El LLano de Liriu (Validu pal Campionatu Individual)
A partir de les 13:15. (Inscripciones a lo llargo de la mañana)
Pista del Colexu Públicu "El LLano"
C/ Ríu d'Oro, 33. Xixón.

0 comentarios:

Publicar un comentario