26 nov 2009

I Alcuentru Xixón de Liriu


El domingu 29 de payares, dende les 12 del mediudía hasta les 14 hores, nel tendayu del Muséu del Pueblu d’Asturies, el club Espor d’Asturies organizará’l I Alcuentru Xixón de Liriu.


Espor[a] ye un club esportivu de reciente creyación, pero yá en menos d'un añu de vida, tá averando los xuegos tradicionales asturianos a tola xente que-y preste pasar un momentu afayaízu al rodiu la nuestra cultura. Asina, fai dos selmanes marchó a Noreña a collaborar nel Amagüestu entamáu pola Escuela de Música y Danza Tradicional de la villa condal; en setiembre, organizaron unos xuegos pa los neños y los mayores de la Casa de Asturies en Valencia y foron recibidos por Ángel Gómez, direutor de la Escola de la Federació de Jocs Tradicionals de la Comunitat Valènciana, presentando'l modelu de liriu CNL nun alcuentru de "pic i pala" (como se conoz al nuestru xuegu ellí) en Beinfairó de la Valldigna; y, en xunetu, representó a Asturies nel "Encuentro Internacional de Juegos Tradicionales" d'Aranda de Duero, cola Asociación del Bolu Vaqueiru y la Peña Bolística Reculta.


Esta fin de selmana, Espor[a], club fundador del Conceyu Nacional de Liriu, quier llevar el liriu hasta Xixón. Esti I Alcuentru Xixón de Liriu permitirá a los asistentes más mozos descubrir el xuegu y, a los mayores, volver alcontrase con elli. Les actividaes de la cita consistirán nun taller práuticu de conocencia de les normes estandarizaes pol CNL y del manexu de los preseos del xuegu, la muestra d’otres variantes del mesmu y el desarrollu del Primer Tornéu Open “Bollu Preñáu” de Xixón, abiertu a la participación de tol mundu.


El Conceyu Nacional de Liriu tará ellí ufiertando tol sofitu que faiga falta pa qu'iniciatives comu esta faigan medrar el nuestru espor.


0 comentarios:

Publicar un comentario