15 abr 2013

IV Abiertu d'El Llano de Liriu


Entamamos esti nuevu cursu de liriu 2013 col yá tradicional abiertu de liriu d'El Llano, a disputar por cuarta vegada consecutiva nel popular barriu xixonés. 

Esperamos que la temporada nun quede ehí y seyamos quien a algamar un nuevu puxu pal liriu que paez desaniciao dende que, ellí pol xunetu del 2011, finara'l III Campionatu d'Asturies de Liriu. L'enfotu con que s'entamó los primero años, ficieron qu'el númberu d'equipos llegare a seis y el de machorradores, en delles ocasiones, a casi la trentena nes partíes del campionatu. Por embargu, dende aquel momentu, y van casi dos años, solo hubo dos abiertos más, en Piarnu y n'El Llano, amás de les copes Cantábriques. Son munches les torgues pa un xuegu chiquitín y ensin más sofitu qu'el de los propios interesaos en xugar, pero sigue habiendo llocos que caltienen la esperanza de qu'esti xuegu tradicional del país esporpolle de nuevo.

Poro, l'alcuentru nel Colexu Públicu d'El Llano, entamáu por Espor d'Asturies, col apoyu de la Asociación de Vecinos "El Fumeru", que confía abondo na xente del liriu y na recuperación de los xuegos tradicionales. Porque, como díciamos va unos años, préstamos xugar, pasar el tiempu al rodiu los palos, falando y viendo a la xente que comparte esta afición.

Y, con esti abiertu, y los concursos de distancia y d'encastrar qu'axunta, disponémonos a escomenzar dos nuevos Campionatu d'Asturies, por equipos y individual, que tengan una personalidá como les de los inicios y superen el triste viaxe pel desiertu de la última temporada. Porque, a la xente'l liriu, paezmos probe ganar la Copa Cantábrica a Galiza, nel marcu de la Universidá Llaboral de Xixón, y nun ser quien a caltener los eventos llariegos. Por intentalo otra vuelta, que nun quede.

Asina que esperámosvos a toos, pa sofitar esti enclín porque esti xuegu de nós nun caiga nel escaezu, p'aconceyanos y pa xugar. La cita ye:

IV Abiertu de Liriu d'El Llano

12.00 Concursu de distancia
12.30 Concursu d'encastraos
13.00 Abiertu

21 d'abril
Colexu Públicu d'El Llano - Xixón


0 comentarios:

Publicar un comentario