25 ago 2009

Igualdá na II Xornada del Campionatu Asturianu de Liriu

La tarde’l sábadu 22 d’agostu celebróse’l segundu alcuentru del CNL, nes instalaciones polideportives avilesines de La Madalena. El día de sol y l’enfotu de Quirinal Liriu Espor na organización ficieron del eventu un éxitu de públicu.

Escomenzó la xornada cola disputa del I Abiertu Llonganiza d’Avilés, camudando l’horariu previstu a la espera de la llegada del equipu machorrador d’Asturliriu. Con casi 25 participantes, foi l’espora Luis Riaño’l que se fizo col embutíu de premiu al gana-y la final al gallegu Xermán Viluba, figura de la hermana Liga Nacional de Bilharda, y xugador del equipu del Quirinal.

Dio pasu l’abiertu a la 2ª xornada del Campionatu Nacional cola ausencia del equipu de Las Bárzanas, polo que se disputaron la victoria los dos primeros clasificaos del tornéu: Espor[a], después de facese colos cuatro puntos en Llamorgal, y Quirinal Liriu Espor, col puxu de xugar en casa y estrenar equipación colorada. Alcordóse disputar l’alcuentru faciendo dos carreres paraleles cada vez, p’axilizar la competencia.

Los machorradores foron por Quirinal: Mora, Pravia, Xermán, Julián y Hevia; y por Espor[a]: Pepa, Sergio, Luis, Carlos, Iyán y Xuacu.

Les primeres carreres dieron ventaya al equipu organizador, col plantel al completo dempués de les ausencies en Llanera, pero’l sestetu uvieín foi sele igualando un alcuentru non ensin polémica: la curvatura d’un liriu de rebollu presentáu pol equipu avilesín fizo que surdieren les protestes cuando, al ser encastráu, siguía tocando fuera, y poro la carrera nun se daba como finalizada.

El tantéu yera mui altu al contase la victoria y l’empate con 3 puntos y la derrota con 2 y les distancies nun fueron destacables hasta que los machorradores d’Espor[a] sacaron el so meyor xuegu na segunda ronda de carreres de so, faciendo Iyán el primer “encastráu” de la competición, al meter el liriu nel castru del güelpe de salida. Quirinal sólo pudo mantener la distancia pa que’l tantéu final quedara en 74 pa los avilesinos y 80 pa los capitalinos.

Con esta victoria, Espor[a] algamará’l Campionatu Asturianu de Liriu con sólo presentase a la siguiente cita, al siguir al frente de la clasificación con 8 puntos, por 4 de Quirinal y 1 d’Asturliriu.

Depués, y a lo llargo, la espicha isotónica cortesía de Quirinal, disputóse un partíu amistosu ente los equipos CNL y el combináu “Sidrones”, formáu nos cursos de branu de l’Academia de la Llingua, ente Candás y Santantolín d’Ibias, que punxo la nota de color col so bon humor a la hora d’animar a los de so y a los contrarios. Dende’l Conceyu Nacional de Liriu esperamos que s’animen a formar un equipu pal añu que vien y asina poder contar coles sos sorises y la so afición pol liriu per munchu tiempu más.

La victoria del partíu quedare en casa y l’equipu coloráu punxo asina broche d’oru a la xornada de liriu qu’organizó.

0 comentarios:

Publicar un comentario