22 mar 2010

CONDICIONES D’HOMOLOGACIÓN DE LOS ABIERTOS CNL

Los abiertos CNL son aquellos torneos que permiten la participación de toes aquelles persones qu’asina lo deseen y que son organizaos por cualisquier equipu del Conceyu.
Tolos abiertos qu’acompañen les xornaes del Campionatu d’Asturies de Liriu sedrán consideraos abiertos CNL. Amás, los equipos del Conceyu Nacional de Liriu puen organizar abiertos CNL mientres cumplan estes dos premises:
  • Avisu a los equipos restantes con 15 díes d’antelación. Pa ello creyóse´l grupu de mailing cola siguiente direición:
    conceyu-nacional-de-liriu@googlegroups.com
  • Espublización nel blog del CNL d'horarios y sitiu de cellebración con 15 díes d’anticipu.

Per otru llau, establécense los siguientes criterios pa qu’estos abiertos fueren puntuables pal Campionatu d’Asturies de Liriu Individual:
  • Unificación del sistema d’eliminatories.

    Cuatro rondes (15 partides en total; 21 carreres en total, más posibles desempates): los machorradores inscritos distribuiránse por sortéu nos 8 encuentros de cuartos de final, pasando los campeones d’estos a los sos respeutivos cuartos; de cuartos de final, pasarán solo cuatro semifinalistes, ún de cada eliminatoria; la final sedrá a dos xugadores. En casu de que’l númberu de xugadores inscritos seya mui bayurosu, pue alcordase ente los representantes de los equipos CNL aumentar a una ronda más pa evitar una excesiva masificación nes carreres previes.

    Sistema progresivu de carreres:los octavos y los cuartos de final disputaránse a una carrera; la semifinal y la final, al meyor de tres.

    L'empate: Disputarase una carrera extraordinaria pa desempatar ente los implicaos. Nos octavos de final, tolos machorradores qu’empaten nel primer puestu pasarán a cuartos.
  • Usu de les plantiyes de fueyes CNL p’apuntar les inscripciones, el cuadru de xuegu y los resultaos de los abiertos.

    Incripciones: llistáu con casielles pal númberu d’orden (pal sortéu), nome y apellidu, nomatu ya equipu (pal xugador CNL) y, si ye posible, contautu (corréu llectrónicu, pa creyar un mailing futuru pa unviar semeyes del abiertu y nueves del CNL a los participantes).

    Cuadru de xuegu: onde s’apuntará’l resultáu del sortéu sigún l’orde siguiente: el primer xugador, dirá pal primer cuartu de final, el segundu, pal siguiente enfrentamientu y asina hasta’l octavu resultáu; el novenu, dirá de vueltes al primer cuartu, el décimu, al segundu... Siguiráse d’esta mena hasta que tolos machorradores inscritos tean situaos nun enfrentamientu, seya a dos, a tres o a cuatro. Equí tamién s’anotarán los enfrentamientos de cuartos y los empareyamientos de semifinales y final, los resultaos de les partides de más d’una carrera y los encastraos pañaos.

    Resultáu del abiertu: servirá pa oficializar los datos obteníos na competición y apurrirase pol equipu organizador al restu de los equipos CNL. De modelu similar a la fueya d’inscripciones, contará colos siguientes campos: númberu de clasificación; númberu d’encastraos; nome, apellíu, nomatu y equipu; contautu. Amás, tará firmada polos representantes de los equipos participantes nel abiertu.
  • Participación CNL.

    Rexistrarase la participación, como mínimo, del 60% de los equipos CNL nel abiertu, cola firma na fueya de resultaos del abiertu, por equipu, d’un xugador que disputare, al menos, una xornada del Campionatu d’Asturies de Liriu.









0 comentarios:

Publicar un comentario