16 jun 2010

Munches nueves

Pesie a nun haber competición del CNL esta selmana y dempués de que l'Abiertu'l "Pitu Caleya" de Piarnu hubiera suspendese pol temporalón que frayó buena parte d'Asturies, estos díes vienen enllenos de noticies pa la familia del liriu.

Escomenzamos falando del taller de liriu pa guah.es que sí se pudo facer na parroquia castrillonense, dientro de los actos de les Fiestes Sacramentales del pueblu. Quirinal esfuercióse abondo por caltener esti eventu bien prestosu pa les neñes y los neñes de Piarnu, onde se-yos desplicó qué yera aquello a lo que xugaben esos paisanos mayores como si fueren rapacinos, con una exposición de los trebeyos del xuegu.



Nun tuvieron tanta suerte col abiertu y tuvieron que suspendelu. Ensin embargu, la nueva ye que yá hai fecha pa retomar el tornéu decanu n'Asturies: la popular xira a Pulide, tradicional na comarca avilesina, va ser el momentu escoyíu. Tenemos cita col liriu el domingu día 27 pola mañana y sobre herba.


Pero nun sedrán los únicos actos que Quirinal muerganice pa esa fin de selmana. El día anterior, sábadu 26, pela mañana a les 11 hores y nel conceyu d'Illas, va cellebrase la xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu y l'abiertu valederu pal Campionatu d'Asturies de Liriu Individual. Índa falten unes colgadielles por quitar (el nome del abiertu o'l sitiu precisu onde se disputará l'alcuentru), poro nun vamos poder dar los datos zarraos del too hasta la fin de selmana.



Ensin embargu, sí podemos facemos ecu de la invitación que a los machorradores asturianos se-yos fae dende los collacios de la Liga Nacional de Billarda pa esti domingu 20 de xunu. Dende O Varal ufiértasenos la posibilidá d'acudir al Torneo Interparroquial de Billarda de Ribadeo, nomáu "Año preto", por ser el premiu un corderu añal negru. Ye particular porque se disputa por equipos de 3 a 6 xugadores, con un sistema de liguilla a doble vuelta. Escomenzará cola serie de mañana a les 12 del mediudía y finará acabante la de la tarde de les 16:30. La xinta sedrá una churrascada de les del país, con un preciu de 10 euros. La inscripción costará dos euros por xugador, independientemente del númberu de machorradores que tenga'l so equipu. Asina que ye una mui bona forma de pasar un domingu de liriu/billarda. Los interesaos en dir hasta'l aparcamientu del Eroski de Ribadeo podeís inscribiros nel e-mail siguiente ovaral@hotmail.com



0 comentarios:

Publicar un comentario