17 may 2010

3ª Xornada del Campionatu.


L'equipu de los Sidrones organiza esti sábadu la 3ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu y escueye Villaviciosa como escenariu pa la disputa de la partida por equipos y del I Abiertu maliayu de liriu.
Los
Sidrones, equipu residente en básicamente en Xixón, ye nuevu esti añu nel Campionatu CNL y, pesie a la so irregularidá dientro del tornéu por equipos, destaquen con ciertes individualidaes, como Toño, tercer clasificáu na xeneral provisional del Campionatu Individual, o Dani, que s'estrenó en Noreña col triunfu nel Abiertu del Picadillu.
Ye esta bona ocasión pa algamar unos bonos puntos que alloñen al equipu de la última posición que comparte con
Quirinal, dempués de los problemes del equipu avilesín pa componer una alliniación completa. Por enriba, Espor d'Asturies busca mantener la imbatibilidá qu'algama dende l'añu pasáu, pero la sorprendente debutante Camaretá y el decanu Asturilirio de xuru que se sumen a la xera d'igualar la clasificación.
Dempués de la partida por equipos, va disputase'l
I Abiertu maliayu de liriu, valederu pal Campionatu d'Asturies de Liriu Individual. Nuevamente, sedrá un tornéu de llibre participación pa tou aquel que quiera.
¡Vémonos na villa de Maliayo!

Sábadu, 22 de mayu
3ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu

A partir de les 16 hores.
I Abiertu maliayu de liriu
(Válidu pal Campionatu Individual)
Acabante la partida por equipos
(Inscripciones mientres de la partida)
Colexu Públicu "Maliayo"
Cai de Máximino Miyar, s/n
Villaviciosa


0 comentarios:

Publicar un comentario