19 jul 2011

Última xornada


Esti ye'l cartel pa la última xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu 2011. Asturliriu convídamos a xugar la partida y el II Abiertu de Liriu de Piedrasblancas el domingu 31 de xunetu, a partir de les 11 de la mañana (l'abiertu sedrá acabante la partida).
Y llega la cabera partida cola emoción por tolo alto, tanto'l Campionatu por decidir y mui apretáu por enriba. A la tiesta alcuéntrase
Quirinal Liriu Sport, con solo un puntu por enriba de los actuales campiones, Espor d'Asturies, y col balance de puntos de carrera perdíos. Poro, l'oxetivu de dambos equipos va ser quedar por enriba del otru p'algamar el títulu, anque la ventaxa, ye nidio, tiénla Quirinal. Camaretá y Asturliriu Homes, anque daqué más alloñaos (a cinco puntos del equipu avilesín) índa tienen posibilidaes matemátiques, anque seyan remotes. Pa evitar la última plaza llucharán Sidrones y Asturliriu Muyeres, que s'alcuentren nun pañuelu de trés puntos de distancia.
Como pue vese, tolos equipos tienen les machorres n'alto y llistes pa ufiertar el meyor liriu de los que puean ser quienes a xugar.
Esperámosvos a toos en Piedrasblancas.

Domingu 31 de xunetu
6ª Xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu
Inscripción na partida a partir de les 11:00
Escomienzu a les 11:15
II Abiertu de Liriu de Piedrasblancas
(Válidu pal II Campionatu d'Asturies de Liriu Individual)
Acabante la partida oficial (13:30)
Pista del Polideportivu de Piedrasblancas
Castrillón

6 jul 2011

Liriu en Piarnu

El pasáu sábado 2 de xunetu disputóse la partida correspondiente a la 5ª xornada del Campionatu d'Asturies de Liriu, organizada por Quirinal nuevamente, dempués que'l equipu de Piarnu, presentáu na reunión d'apertura de la temporada n'Avilés, nun se dixebrara del equipu avilesín.

La partida

Hubo dellos problemas que nun se pudieron iguar de forma que tolos participantes quedaren agusto: la partida nun escomenzó a la hora señalada, el tarrén presentaba una yerba mui alta y delles diferencies a la hora de les inscripciones. Finalmente, cinco equipos CNL tuvieron presencia en Piarnu, más una representación de collacios gallegos, que xugaron la partida ensín perxudicar les sos carreres al resultáu de los demás. Los machorradores de la Camaretá de Liriu de Noreña nun pudieron acudir al coincidir l'alcuentru con un eventu musical de la banda de gaites a la que pertenecen.

Sobre les 12 del mediudía, dábase escomienzu a la partida nel campu fútbol de Piarnu.

Espora: Pepa, Luis Carlos y Sergio.

Quirinal: Xermán, Artuto y Juan.

Asturliriu Homes: Enrique, Falo y Javi.

Sidrones: Magda, María y Paula.

Asturliriu Muyeres: Tere, Ferrer y Jony.

Jony, d'Asturliriu, el más mozu de la competición.

Y yá dende les primeres carreres la pegada de Quirinal se dexó notar, faciendo 8 de los 10 primeros puntos en xuegu. Solo Falo, d'Asturliriu Homes, pudo faer frente al empuxón de los avilesinos con una carrera marcada pol machorrazu de salida que, de mano, tal paecía tratase d'un encastráu.

La dinámica caltúvose pa les siguientes cinco carreres, que terminaben encabezaes por Quirinal con 13 puntos, siguíu d'Espora y Asturliriu Homes con 4 puntos ná más. Sidrones diba con 1 y les muyeres d'Asturliriu ensin dengún.

Les carreres pasaben mui despacio porque la superficie nun taba dominada polos machorradores, que se les veíen y deseaben quiciás non tanto pa llegar como pa encastrar, y eso ensin contar que la yerba frenaba dientro'l liriu. Amás, el calor y el sol facía que los xugadores s'abellugaren onde la escasa solombra del graderíu del campu, lloñe del tarrén de xuegu, lo que dificultaba'l llabor de los voceros. Si a esto se suma'l retrasu col que dio comienzu la partida, diben dar les 2 y malpenes se pasaba del ecuador de la partida, con un intratable Quirinal a la tiesta.

Decidióse entós acabar a les 2 y cuartu de la tarde, ensin especificar el númberu de carreres. Pa esa hora, diben 18 y decidióse faer dos carreres en paralelo pa finar la partida con 20 carreres.

El tantéu final glayó la superioridá de Quirinal, de la mano d'un intratable Xermán, qu'anotó tolos puntos que disputó, y d'Arturo, auténtica revelación de la temporada. Con 25 puntos de carrera imponíase a Espor d'Asturies que con 12 atopaba'l segundu puestu. Asturliriu Homes quedaba terceru con 5. Y Sidrones, con 3, superaba a Asturliriu Muyeres, que sumaba'l so únicu puntu na carrera 19.

Estos resultaos na partida faen que'l Campionatu quede totalmente abiertu pa la última xornada, tanto na tiesta la clasificación Quirinal con 24 puntos, solo ún por enriba d'Espor d'Asturies, que se ta alcordando de los puntos que dexara marchar nel Pueblu d'Asturies cola so incomparecencia (y que yá-y daríen el triunfu matemáticu porque ganó la xornada). Índa con posibilidaes van Camaretá y Asturliriu Homes, empataos a 19 puntos pero colos noreñenses con un puntu de carrera por enriba. Zarren la tabla los Sidrones, con 14 puntos, y Asturliriu Muyeres, con 11, que llucharán por nun acabar na última plaza.

El Pitu Caleya

El IV abiertu'l Pitu Caleya tuvo qu'esperar un añu completu a disputase, dempués de les tremendes lluvies que cayeron l'añu pasáu na zona y qu'obligaron a suspendelu.

Dempués de la xinta, y con escasos efeutivos CNL, púnxose en xuegu el pitu con una novedosa fórmula de competición: dos grupos de cinco xugadores, d'onde saldríen dos semifinalistes de caún, siendo estos daquellos machorradores que meyor puntuación algamasen dempués de tres partides. Asina pasaron a la siguiente ronda, pol grupu 1, Xermán de Quirinal y Pepa d'Espora y, pol grupu 2, Luis Carlos d'Espora y Arturo de Quirinal, que s'enfrentaron n'empareyamientos cruciaos. Por coincidencies, les semifinales dieron con xugadores de los mesmos equipos: na primera, Xermán remontó la carrera ganada por Arturo; y la segunda, un calcu, valió pa que Luis Carlos derrotara a Pepa.

Arturo, de Quirinal, semifinalista del abiertu.

Intratable como tuvo tol día, Xermán nun-y dio opción siquiera de palpar la pechuga'l pitu a Luis Carlos, al que ganó la final pola vía rápida. Volaba pa Ribadeo otra vuelta.

Individual

Xermán llegó de Galicia pa xugar col so equipu asturianu y llevar los 15 puntos en xuegu esta xornada: 10 de la partida, al algamar el 100% de los puntos disputaos; y 5 del abiertu. Esto fai que suba, de güelpe, a la 6ª posición.

El compañeru de so, Arturo, imparable nestes tres xornaes que lleva disputaes, yá ye terceru con 24 puntos en seis eventos. Javi, d'Asturliriu Homes, caltién la segunda posición, colos sos 35 puntos, a ocho del primer clasificáu, Sergio d'Espor d'Asturies.


A falta de la homologación de los abiertos extras que puean surdir, la última xornada prométese tamién decisiva n'esti apartáu competitivu.

Prósima xornada

Y yá tenemos los horarios y les feches de la última xornada del Campionatu, muerganizada por Asturliriu nel polideportivu de Piedrasblancas, en principiu, pal domingu 29 de xunetu, a les 11 de la mañana. Vuélvese a la mítica pista castrillonense pa decidir la competencia por equipos nuna partida que promete, cuando menos, muncha emoción.