28 dic 2010

Abiertu Navidá

La Plaza d'Europa de Piedrasblancas fue'l sitiu onde se disputó'l II Abiertu de Navidá de Liriu, el domingu 26 de payares.
Esti eventu, que cerraba la temporada de liriu 2010, axuntó a nueve machorradores, que se dividieron en tres grupos. Les carreres puntuábense con 3, 2 y 1 puntu, sigún foren primeru, segundu y terceru. El meyor dempués de tres carreres, pasaba a la final. Asina lo ficieron Sergio d'Espor[a], Toño de Sidrones y Juan de Quirinal (dempués de defacese del so compañeru Hevia nun desempate).
La final tuvo mui emocionante y la plaza enllonóse de xente curioseando sobre qué yera aquello que facíen aquello mozos.
Hevia, organizador del eventu, vestíu como un paisanu d'aldea, repartía piruletes ente los críos. Y los gaiteros y tamboriteros de la Camaretá poníen la nota musical nuna soleada pero fría mañana de domingu.


Sergio ganó la primer carrera, por delantre de Toño. La segunda, más igualada, finó col empate ente estos dos, dexando descolgáu a Juan, con dos puntos. Pero esti llevaría la tercer carrera y los nervios apoderáronse de Sergio y Toño, que tardaron los tres güelpes permitíos n'encastrar, empatando nuevamente, lo que-y dio'l triunfu al esporu por 7 puntos. Toño algamara 6 y Juan, 5.


D'esta miente, Sergio volvía a facese col títulu caberu del añu, como la temporada pasada, y con una bayurosa cesta de productos de Vallina, que de xuru va dar buena cuenta d'ellos estes fiestes.
Finó la temporada 2010. Na mirada, el futuru, col proyeutu de creación de la
FALA, la configuración del calendariu de pruebes pal 2011 y una nueva cita, yá pa xineru: el II Alcuentru de Liriu de Xixón, organizáu por Espor d'Asturies.
El
Conceyu Nacional de Liriu espera qu'esti 2011 sea tovía meyor qu'esti, col recuerdu pa toos aquellos que sofitaron el nuestru sueñu de facer del liriu un espor al alcance de toos.

¡BON AÑU 2011!